SERVIS BEŽIEK

Cenník servisných prác BEŽKY
MALÝ
SERVIS
Prebrúsenie a zrovnanie sklznice na páse, zaleštenie sklznice, TUNINGOVÉ LEŠTENIE sklznice 3M Trizact pásom, leštenie sklznice korkovým pásom, voskovanie 2x, leštenie 14€
VEĽKÝ
SERVIS
MALÝ SERVIS + ZALIEVANIE POŠKODENEJ SKLZNICE 18€
strojové voskovanie (2x) + leštenie 5€
montáž viazania 15€
iné servisné úkony od 10€/1 hod 10€
express servis do 2 hodín +50%

V prípade rozsiahlejšieho poškodenia sklznice účtujeme doplatok k základnej cene.

SERVIS ŠTANDARDNE VYKONÁVAME do 24h. (TOP SEZÓNA do 48 hodín)

Expres servis vykonávame iba počas pracovných dní

20% hromadná zľava od 4 ks

Prečo servisovať u nás?

VÝHODY SERVISOVANIA

  • jednoduché ovládanie
  • presné reagovanie na akúkoľvek zmenu smeru
  • vysoká jazdná stabilita
  • perfektná sklznosť
  • väčšia bezpečnosť
  • dlhšia životnosť

AKO ČASTO SERVISOVAŤ

  • pred prvým lyžovaním v sezóne
  • znovu približne po týždni lyžovania
  • na konci sezóny
  • zásadné poškodenie ihneď po lyžovaní

V servise pracujeme na profesionálnych servisných strojoch nemeckej firmy REICHMANN, svetového lídra v odbore servisných technológií.

SERVISNÝ POSTUP

1. ČISTENIE A BRÚSENIE SKLZNICE NA PÁSE

> na brúsnom páse (zr. 80 – 100) bez prítlaku prebrúsime plochy sklznice, tým odstránime starý prebytočný vosk, rôzne nečistoty a jemné ryhy.
> dokonale odmastíme sklznice, pred jej opravou použijeme odstraňovač vosku
> väčšie škrabance a ryhy zalejeme – natavíme p-tex materiálom, ktorý má rovnaké vlastnosti ako sklznica na lyžiach

2. BRÚSENIE A UHLOVANIE BOČNEJ HRANY

> bočnú hranu brúsime pod uhlom približne 87°–90°. Nabrúsená bočná hrana výrazne zvyšuje držanie lyží na snehu, ale zároveň sa lyže viac zarezávajú do snehu.

DOPORUČUJEME:
90° – pre deti
89° – pre väčšinu lyžiarov, začiatočníci, pokročilí alebo seniori , snowboardisti
88° – uhlovanie bočnej hrany pre lepšieho i športového lyžiara, snb Slalom/SnbCross (vyznačuje sa dostatočnou ostrosťou na zamrznutom alebo technickom snehu a dlhou životnosťou)
87° – pre závodných lyžiarov a expertov

3. TUNING SPODNEJ HRANY + LEŠTENIE KORKOM

Tuning spodenj hrany vykonávame na leštiacom páse 3M Trizact (diamantový pás), ktorý precízne nabrúsi spodnú hranu. Špeciálny korkový pás zasa vyleští sklznicu, ktorá má po leštení dokonale hladký povrch.e.

4. BRÚSENIE NA KAMENI

Veľmi dôležitá servisná operácia , ktorá zásadne ovplyvňuje klznú plochu sklznice (odvod vody tvoriacej sa pod sklznicou). Sklznicu brúsime na kameni, čím sa celkom vyhladí, vyrovná a vytvorí sa šikmá krížová štruktúra. Strojom urobená štruktúra zaručí lepší sklz, väčšiu trvanlivosť vosku, lepšie prevzdušnenie a životnosť skĺznice.

5. ZAOBLENIE HRÁN

Hrany ktoré nemajú vplyv na jazdné vlastnosti lyží (špička a päta) precízne zaoblíme keramickým kameňom – lyže by sa priskoro zarezávali a zlepší sa tým točivosť lyží.

6. VOSKOVANIE A LEŠTENIE

Sklznica potrebuje po kompletnom servise opätovne namazať a tým sa ochránia jednotlivé póry sklznice. Skĺznicu je potrebné voskovať vždy, ak lyže dobre nekĺžu, na skĺznicu sa lepí sneh, alebo skĺznica začína šednúť. Navoskované lyže sú nielen rýchlejšie, ale sa aj ľahšie ovládajú, čo okrem lepšieho pôžitku z jazdy zvyšuje aj bezpečnosť. Nanesenie vosku vykonávame horúcim valcovým kotúčom a záverečné leštenie špeciálnym leštiacim kotúčom.

Samozrejmosťou je u nás bezplatné nastavenie viazania u zakúpených lyží.